Bu Blogda Ara

25 Şubat 2014 Salı

Ayakashi: Japanese Classic Horror | YF Blog Tur

Anime adı: Ayakashi: Japanese Classic Horror
Tür:  Tarihi, Korku, Fantastik
Yazar: Chiaki Konaka

"Japon kültürü'nün üç farklı korku hikayesini anlatan seride. kocası tarafından aldatılan eşin, ölümden sonra bile intikam arayışını anlatan "yotsuya kaidan" , bir tanrıça ve insanın yasak aşkını anlatan "tenshu monogatari" ve bir aileye kin duyan gizemli bir kedinin hikayesi "bakeneko." hikayelerine yer verilmiş "

  Efendim gayet üstte de anlatıldığı gibi 3 japon korku hikayesini berbat çizimlerle zor katlanılır ama yine bi o kadar da ilgi çekici halde önümüze sunmuşlar.

  Yotsuya Kaidan ile başlayalım. Oiwa zaten Kimi ni Todoke'de öğrendiğim bi karakterdi o zamandan beri aslında merak ederdim ama hiç açıp kimmiş noolmuş naabmış bakmadım. Bunlar hep üşengeçlik aslkdahsahfkl. Bu hikaye sanıyorum şehir efsanesi kategorisine giriyo çünkü ben öyle algılamak isteyip ona göre izledim alhdsaldhslahf Tabi herkes gibi farelere anlam vermeye de çalıştım ama ııh sadece adamlar oiwanın URAMESHI sesine korkunç olmamış diye acık "ıyy bu ne" etkisi katmak için animeye ara ara serpiştirmiş gibi bi şey düşünüyorum. Oiwa'nın URAMESHI YOOOOO IEMON-DONO diye belirmelerini beğendim ben ya hoş bence asdhasjdhafh Ama dediğim gibi çizimlere oflaya poflaya katlandığım animelerin başında gelir heralde.
  
  Tenshu Monogatari hakkında ilk diyebileceğim şey Tomi Hime'nin YOHIO olduğudur. Abi bu kadar benzer yemin ederim ashdalkhlasdhskh Kadına "uu çok güzel çok şekuşi falan" dediklerinde gülmeden edemedim. Yani ben daha güzelim o derece YOHIO. 
  Hikayesi Tuğçenin de dediği gibi fantastikli aşk vermekten korkuyu unutmuş "ııı kusura bakmazsanız bi şey diyecektim, bunda korkmayacağı mıydık acep?" diye diye aşklı fantastikli hoş bi hikayeyi yine diğer 3 hikayeden daha beğenilesi çizimleriyle izledik. 4'er bölüm zaten naabak neyini anlatak bu kadar askdjasşjf

  Bakeneko ise çizimleri dışında mükemmeldi. Mononoke izlememiş biri olarak bunun bi de ayrı animesi olduğunu duyunca sevindim =')))')) İlaç satıcısı adam 3 hikayenin de en kuuuuull denilebilecek karakteriydi bi de spoiler olmayacaksa "sadece insanım" diyip sonra hallenmelerine "biz de insanız ama uçmuyok? elimizden etiketimsi muskalar fırlatmıyok?" tepkisini vermeden edemedim...
 Baksanıza ama çok hoş bi tipi var =') Seıyuusu da Sakurai Takahiro zaten daha ne ooh cillop asdkhashfah
  Diğer hikayelere göre konusu en akıcı en hareketli en ilgi çekici ve en göz yorucu olanı buydu. Bakenekoyu çok sevdim evet. İzlemeyi düşünüp de çizimi kötüymüş izlemem derseniz bence bakeneko ve Tenshu Monogatari için katlanılabilir çizimlere. 

  Anime öyle herkes izlemeli veya boş vaktim var izliyim gitsinlik değil gayet hikayelere ilgi duyup izlenilesi bi şeydi. Hepsini toplayıp konuşursak ben buna düşük puan veririm ._. beğenmedim totalde ııh olmamış. Hani Film bölümünden mezun olanlara bitirme ödevi olarak film yaptırırlarmış ya (öyle duydum "hııı ne alksı vr slk .s.s." falan demeyin) bu da anime bölümünden mezun olmuş da bitirme ödevi olarak 3-5 arkadaş hadi "yabak" demişler ortaya bu çıkmış gibi. Öyle değilse de kocaman bi OLMAMIŞIN! damgasıyla uğurluyoruz Ayakashi animemizi...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder