Bu Blogda Ara

13 Ocak 2014 Pazartesi

Gintama: Kanketsu-hen - Yorozuya yo Eien Nare | YF Blog Tur

Anime adı: Gintama: Kanketsu-hen - Yorozuya yo Eien Nare
Tür: Aksiyon, Komedi, Tarihi, Parodi, Samuray, Sci-Fi, Shounen
Yazar: Sorachi Hideaki

Shiroyasha hiç yaşamamış olsaydı ne olurdu?

Edo, sebebi bilinmeyen bir kaosa sürüklenmiştir. Sakata Gintoki, var olmadığı bir geleceğe gönderilir. Yorozuya, dağılmıştır.

Artık bir hayalet olan Gintoki, arkadaşlarını son bir kez daha kurtarma görevini üstlenmiştir. Yorozuya’nın sonu olabilecek, bu büyük görevi bitirmek zorundadır.










  Nihayet bi GINTAMA turu geldi!!! 
  Filmin Blu-Ray/DVDsi çıkana kadar ayları günleri saydım ama çıkınca da tur için kendimi sıkıp izlemedim ='))') İçimdeki Gintama sevgisinin suyunu doyasıya çıkardığım 1 saat 50dk ne de çabuk geçti =') bitmeseydi mesela 3-5 saat sürseydi bıkmaz izlerdim o derece aktı film...

  Filmin girişindeki eiga dorobo kısmındaki Sugita'nın seiyuuluğu bana biraz gereğinden fazla bayık gibi geldi diye bi eleştiri yapıp sonrasında Selin'in gazabına uğramadan şurdan kaçmak istiyorum.
  Yeri gelmişken şu videoyu eklemeden geçmiyim dedim; 

 
  En başta Shiro Yasha görünce tam olarak "VALLA GINTAMA İZLİYOM ŞUAN!!!" modunda ekrana sarılıp mutlu mutlu göz yaşı serpiştirdim adasjdfşsjfas He bi de bu filmi Steins;Gate'den sonra izleyince "e bu dünya çizgisi kaydı?! e gelecek aynı olmayacak? o zaman animenin devamı nasıl bağlanacak?" tarzı düşüncelerden alı koyamadım kendimi ki sonu da zaten hiç aydınlatıcı olmadı bu konuda. Hatta düşüncelerime katkı bile yaptı denebilir.



  Şimdi beni bilen Rie Kugimiya ve Kagura fanı olduğumu da kesinlikle bilmeli!
  Arkadaş KAGURA NOOLMUŞ?! Baya bildiğimiz Rie tsunderesi olmuş nosebleed arkasına nosebleed yaşadım =') Gintoki de "Seiyuusunun hakkını veren bi kıza dönüşmüş!" dedi ki HAKLI, tamı tamına bildiğimiz TsunderRie =') Bu filmin seksisi Kaguraydı! Şimdi bu yazıyı yazıp kagura resimleri bulmaya gidicem zaten bol bol wallpaperım olsun Gura-san hakkında =') Gintoki'nin benim bildiğim 1 tane Gurasan var lafıyla da tüm ciddiyetim bozuldu -.-' Kagura'nın değişen tek şeyi görünüşü değil, tavırları konuşması hatta -ARU'su bile değişmiş. Yakışmamış mı? Yakışmış ama bi düşünce ekliyim Kagura = -Aru olduğundan onu ellemeselermiş filmde o ciddi konuşmalara "-aru" ekleyince daha bi sevimli daha bi bishoujo hatta bi nevi daha bi tsundere olabilirimiş. Yanlış anlaşılmasın ben Kagura'nın her şeyini beğendim burda!

  Kagura dışında çok resim ekleyip film içinde sürprizleri bozmak istemediğimden yazıyla ufak ufak değinicem. 
  Bi diğer büyük değişim de Shin-chanda olmuş. Bizim insan takan gözlük gitmiş KUĞUL ÇUCUK takan gözlük gelmiş! Otsuu konusunda söyleyecek bi şeyim yok =') Gecenin 3ünde izlememden dolayı Hasegawa ve Catherine değişimini görür görmez gülmemeye çalışmaktan izleyemeyeceğimi düşünüp ertelicektim. Abartmıyorum 8-10dk falan sakinleşmeyi bekledim de öyle devam ettim adskdsfjsdkg ama Hasegawa'nın sake içişi........ en çok güldüğüm sahnelerden biri oydu..
  Herkesde değişen şeyler, önemli gelişmeler vardı ama hepsinden bahsedip tadını kaçırmak istemiyorum -.-' Unutmadan ekliyim; Tsukky, Kyubei, Otae ve Sacchan konuşurken gözlerim doldu. Yani Gintama yine her duyguyu birbiri ardına yaşatıp beyin yamışması yaptırma özelliğini filmde de kullanmadan duramamış!
  Sougonun Himura Kenshin göndermesini umarım tek farkeden ben değilimdir, bi yanağında yara izi eksik alsdkhlaskhf
  Bizim tombalak ördekimsi yönetmen kılıklı Erimiz de kostümünü Might Guy (Gai) tulumuna çevirmiş sixpack falan yapmış fit olmuş askdhsalkfhasf 
  Chin-san'a değinmek istemiyorum lütfen Selin yeterince değinmiş bence aldjaslhfsdhg

  Kondou, Gengai ve Katsura'nın tamamen saçma bi nedenden ötürü düştükleri saçma duruma da diyecek laf bulamıyorum, sadece; aferin çucuklar yine kendi kendinize fena saçmalamışsınız...
  X kişisinin kimliğini de bilerek mi bu kadar açık ettiler bilmiyorum ama görünce kim olduğu gayet belliydi bence =/

  Grupta Burcu ve Benim kadar SPYAIR seven var mıdır bilemem ama burcunun yazısını o yüzden merakla bekliyorum. Burdan baskımı da yapıyım asfaslkfj
  Filmin içinde Genjyou Destruction çalmaya başlayınca şarkıyı söylemekten (evet gece 3-4 sularında) altyazıyı okuyamadım mesela adhaslkhflakhg Allam spyair gintamaya nede güzel yakışıyo =') Neyse işte SPYAIR filmin güzelliğine güzellik katmış askljdsalkjfsdf 
  AH Bİ DE FILMİN SONUNDA PRAY ÇALINCA TÜYLERİM DİKEN DİKEN OLMASIN MI?! 

  FILMİN SONU......!!!!!! EPIC!!!!

 Geleneği sürdürmek adına;

  




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder