Bu Blogda Ara

24 Şubat 2013 Pazar

Yeminimi Bozdum Ulen!

Heh işte başlık gayet açıklayıcı ama az bi ayrıntıya giriyim =/ Bir zamanlar kendi kendime "amerikan veya kore dizisi izlemiyorum" diye yemin etmiştim ki dün gaza gelip shameless'ı (amerikan versiyonunu olan)  indirip saat 22 sularında 1. sezona -tekrardan- adamakıllı başladım, bugün 23.30 sularında da ilk sezon bitmiş oldu kiii sezon finalindeki şarkıları dinleyince "enee du la bunları yazıyım" diyince kendimi burda buldum :D

Şarkıları twitten paylaştım aslında burdan paylaşmaya gerek yok girer bakarsınız ehehe. Neyse oyunculardan Emmy Rossum'ı nerden tanıyom nerden tanıyom derken hatırladım "today after tomorrow", "poseidon" ve "dragonball evobilmemne" denen saçma filmden tanıyomuşum onu keşfettim :D vee evet çogsel bir baağyan aşık olmanın eşiğindeyim :DD:D:D:D

Diziyi izlemiş olanlar bilir izlemeyenler için bi uyarı yapıyım, adından da anlaşılacağı gibi dizinin içinde "aileyle izlenmeyecek sahneler çoğunlukta.. yani buna ben çıtayı +16 yaptım gerisi size kalmış, dizi mikemmel bi dizi bak izlemeyen varsa izleyin derim de 50-60dk çok uzun değil mi pof bea. Hiç sevmem eele 1 saat boyunca 1 bölüm izlemeyi..

Şimcik dizinin konusundan kısaca bahsetmek gerekirse, para düşkünü umursamaz ayyaş bi baba -no dayak- ve 6 çocuğunu terk edip gitmiş bi anne temelli bi dizi dram çok yok 2 bölümde vardı sadece de spoiler vermiyom bak. Eğlenceli bi dizi işte izleyin görün aaa çok zor değil! üfff 15dk tlotr izletilmeye çağırıldım konu dağıldı yazmıyom daha bi şey gidip 2. sezona başlıyorum ben ayde gittim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder