Bu Blogda Ara

22 Şubat 2013 Cuma

Twitter TT çabaları vol.1

Twitter hayatımın ilk TT çabalamasını #tüpçü tagi ile yaptım, daha doğrusu yaptık. Hatta yapmaya çalıştık :D


Konu ismini vermek istemediğimiz bir arkadaşımızın 17 yaşındayken bir arkadaşının Tüpçüye kaçmasıyla açıldı. Sonra i.v.i.b.a. dışında 3-5 kişi yarım saati geçkin süre mantionlaşınca en son emre (@amaneden) son noktayı koyarak ortaya tag fikrini attııııııı eğlenceli olur diye atladık, baya da saçmaladık.

Biz bir tweetler bir tweetler böyle TT olmak için çabalar falan derken üretkenliğimizi git gide kaybedince na eele kaldık. Ne TT olduk, ne yüzlerce followerımız oldu :D:D:D:D:D ama eğlenceliydi, favlar rtler falan baya böyle toplasan 10 kişi yokuzdur ama nasıl çabalar.
Film isimlerinden tut şarkı sözlerine, atasözlerinden animelerdeki replikler ve skillere (başka nasıl adlandırırım bilemedim hep mmorpg'lerin suçu!!!) ordan film repliklerine özlü sözler falan filan havada uçuşuyo. en çok tutulan tweetim de "zura ja nai tüpçü da" ve "gomu gomu no tüpçü" oldu, oysa ki daha kaliteli tweetlerim de vardı ='')))

Bu arada 8 saattir tweeti açıp tag linkini yollicam arada kuryucuğum resim paylaşmış bi bakıyım dedim hala bi loading çabaları buna da sinir oldum, niye söyledim bilmiyorum :D:D
Bu kadar kısa olacağını tahmin etmemiştim yazımın =')) artık okuyup "he ilker he ollduu hadi bak orda ne varmış aa koş git oyna" falan derseniz şaşırmam... HAAAAALA twitter donuk bu arada hee, şu linki veriyim de bitiriyorum Kuryunun resmine bakmaya gidicem merak ettim van minüt...

Heh sanırım artık oldu buyurun tüpçü çabalarımızın linki :D https://twitter.com/search?q=%23t%C3%BCp%C3%A7%C3%BC&src=hash

2 yorum:

  1. futbolla ilgili birkaç twitin sonuna ekleseydiniz katılım artardı tt olurdu belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemiliğimize denk geldi =')) bi daha denersek bunu da taktik olarak kullanabiliriz ama dünkü gibi üretken olabilir miyiz daha bilemem :D

      Sil