Bu Blogda Ara

6 Kasım 2014 Perşembe

Tokyo Ghoul - Karakter Tanıtımı | YF BLOG TUR

Anime: Tokyo Ghoul
Bölüm Sayısı: 12
Yayın Tarihi: 4 Haziran 2014 - 19 Eylül 2014
Tür:  Aksiyon, Gizem, Dram, Doğaüstü, Psikolojik, Korku

" İnsanları yiyerek hayatlarını sürdüren "Ghoulların" yaşadığı Tokyo şehrinde geçen, bir korku hikayesi. Normal bir üniversite öğrencisi olan Kaneki, Rize isimli, kendisi ile aynı okuma alışkanlığı olan bir kız ile tanışır. Fakat bu tanışma, onun bütün hayatını değiştirecektir."










  Geldik sezonun son incelemesine. Adını çok duymuştum ama bi süredir güncel animelerle ilgilenmediğim için ilzeme fırsatım olmamıştı, iyi ki de olmamış böyle bi solukta bitti iyi geldi. =') Vegan bakış açısına girmeye başlayan bana et yeme dürtüsü getirdi anime daha ne olsun asljdlaskjasjf
  Çok klişe başladığını düşünmüştüm ilk bölümde ama resmen ağzıma laflarımı tıktı sen kimle kim oluyon dedi..... Yani aslında ben çok Deadman Wonderland tadı aldım izlerken ki bu yaz mangasına da başlarım diye düşünüyorum. Kesmiyo anime öyle böyle değil neresinden öveceğimi bilemedim şlaskdşaslkdsakf
  Ama aklıma takılan bi soru var ki bunu açıklamayı düşünmüyolar heralde. Ghoul ve insanlar birlikte düşmanca yaşıyolar, insanlar ghoulların farkında ama kimseye ghoul musun kanki gözüyle bakmıyolar, ya bu insanlar salak ya da mangaka bu konu üzerinde durmamış hiç. Onun yanısıra ghoulların tarihini merak ediyorum ilk ne zaman ortaya çıkmışla, bu kadar güçlü bi ırkken neden insanlarla aynı coğrafyada gizli saklı yaşıyolar ya da insan çiftlikleri neden kurmamışlar MESELA.
  Kan gövdeyi götürüyor demiş Tuğçe, öyle bi sansür varken kan tırnağı bile götüremedi ki :( baya pupa gibi insan yediklerini bildiğimiz halde ekranın yarısı sansürlü. Arada 2-3 kan fışkırıyo falan ama o kadar. :( Tek beğenmediğim kısım bu diyebilirim, o yüzden mangada gözüm var. =')

  YİNE Mİ HANAZAWA KANA?! diyebiliriz ve evet YİNE HANAZAWA KANA!!! Şu kızı piyasadan çekin başka iş bulun yeter eskitti güzelim sesini bi sezonda 60484523 tane ayrı animede sesini duyuyoruz bıktırdı! Onun dışında Miyano Mamoru Tsukiyama karakterinden daha piç bi karakteri seslendiremez, zirve yaptı artık en son ekranı tepikleyip "HELE Bİ SUS" dememek için kendimi tuttum =') Seiyuulardan bahsetmek istemiyorum ama son olarak benim özel ilgi alanım olan RIEEEEEEEEEEE :3 ma daalin sen nebçim saçma salak karakterleri seslendiriyosun yav ye-rim!!!

  Neyse fazla uzatmadan toparlıyım. Tek sezonda kalmamasına 2. sezonun çıkacak olmasına çok sevindim ve tüm benliğimle bekliyorum! Tokyo Ghoul keyifli, bol aksiyonlu, birbirinden enteresan çeşit çeşit karakterleriyle tek kelimeyle mükemmel... İzleyin, izletin!

  Sizleri az şöyle alalım birlikte karakterlere biraz göz atalım...
Kaneki Ken: Tek derdi hoşlandığı kızla randevuya çıkmaktı, başına gelmeyen kalmadı... Kendini tesadüfen ölümün pençesine atıp (bilinen) tek ghoul-insan melezi ünvanına sahip oldu. Bir kaza sonucu ölümden döndü ve hoşlandığı kızın organlarıyla ghoul'a dönüştü. Geçmişinde de bi takım trajediler yaşamış kitap delisi iyi hoş bi çocuk, ayrıntıya girmiyorum daha fazla İZLEYİN!

Kamishiro Rize: Pek rolü olmayan animenin kilit noktası. Anteikuda kitap okurken Kaneki ile göz göze gelmelerinin ardından kızımız Kanekiyi yemeyi kafasına koyar. Kanekiye kimliğini gösterdiği sırada geçirdiği kazada ölür ve organlarının Kanekiye nakledilmesi sonucu adeta birleşirler. Geçmişi hakkında kimse bir şey bilmiyormuş, gizemli birazcık kimdir nedir ilerleyen zamanlarda daha net anlaşılacaktır...

Kirishima Touka: Kendini insanlara fena adapte etmeyi başarmıştır. Okula gider, insan arkadaşları vardır aynı zamanda tam bir badass ghouldur kendisi. Anteikuda çalışarak sadece yaşamak için insan yiyen kızımızın Kanekiye alayına yardımları olur. Bi nevi Kaneki'nin partneri.

Uta: Ghoulların avcılarından yüzlerini gizlemek için gereken maskelerini üretir. Tam bir coooooooool!!!

Nishio Nishiki: Kanekinin ilk düşmanıdır, Rizeden kalan boşluğa damlamış ve Hideyoshi ile senpai-kouhai ilişkisiyle hikayemizde yer bulmuştur.

Nagachika Hideyoshi: Kanekinin insan kankisidir. Hikayenin ilerisine daha ciddi bi şekilde dahil olacağını düşünüyorum.

Fueguchi Hinami: Ryoko ve Asaki'nin hayatları pahasına korudukları kızlarıdır. Büyüyünce ortalığı yakıp yıkar bu güçle. Kaneki Hinamiye kanji öğrenmesinde yardımcı olur.

Renji Yomo: Anteikunun en gizemli elemanı ve Yoshimura'nın bi nevi sağ koludur diyebiliriz. Kanekiyi kendini savunması konusunda eğitir.

Yoshimura: Anteikunun patronu ve Kanekiye hakkında hiçbir şey bilmediği hayatta adeta öğretmen olur ve resmen hayatını kurtarır. Kesin çok epic bi adam çıkacak bu ama neyse...

Tsukiyama Shuu: Mamorunun "Bİ GİT ALLASEN GICIK HERİF" tiplemesidir. Zevk için yemek yer "Gurme" olarak da bilinir. Kanekiye karşı fazlasıyla ilgili bir abimizdir.

Kureo Mado: Ghoulları temizleyen kurumdan psikopat, kurnaz pislik bi adam işte hiç sevmiyorum... Ghoulları insan olarak görmez ve ona göre bu dünyadan yok olmaları gerektiğine inanır, acıma duygusu yoktur...
 
Koutarou Amon: Mado'nun acemi partneridir. Bir Ghoul'u öldürmek için gözünü kırpmadan hayatını ortaya koyabilir. Aslında sevmelik biri ama...

Juuzou Suzuya: Deli..... AMA RIE KUGIMIYA! asödaskdjasfj 2. sezonda ne olduğunu anlayacağımızı umuyorum...






9 yorum:

  1. Sen mamo'ya çok yükleniyon seni öldürecem ilker lkfjsdofısdjf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya hayır ben mamoyu severim lütfen lasjdlasjkkf gel şunla barış imzalayalım =') http://www.youtube.com/watch?v=u75tE4Njv20

      Sil
  2. Aogiriden kimseyi yazmamışsınız ne ayato ne eto ne tatara ne de noro var utayı eklemişsiniz ama itori yok

    YanıtlaSil
  3. Benim doğum günümde yayınlanmış. 4 haziran... Bu benim için çok güzel bir hediye <3

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Juuzou suzuya en sevdiğim karakterlerdendir

    YanıtlaSil