Bu Blogda Ara

17 Temmuz 2013 Çarşamba

Vadidiz dizidiz Yorozuya Family

 Nası başlasam acep diye düşüne düşüne olmayan beynimi de heba ettirdi bu yazı. Konuya löngürdenek giriyorum valla, du diğer paragrafa geçiyim. HE GİRİŞ BU KAA HE
 Aasljaşsfkadj yok bu yazı hiç iyi gitmiyo ama başladım bi kere aklhsaklhskdksa

Gece gece -hatta sabah sanırım şu an saat 04.30 suları- bu kaa çile çekmemin sebebini söylüyorum artık, hepsi Yorozuya Family yüzünden!.. Geçen kendi halimde eele madao madao gezerken ortaya bi proje atıldı beele 5 kişi toplaşıp anime blog turu yapalım diye. Hiç bi itirazda bulunmayıp kabul ettim. Şimdi projenin içeriğine girelim ne yapacakmışız onu söyliyim. -aha yazı akmaya başladı-

 Dediğim gibi 5 kişi bir araya gelip sezonluk animelerin arasından 3 tanesini alıp final haftalarında 3lü blog tur düzenleyip animeleri yorumlayacağız. Anime yorumlamak kuru kuru gitmez diyerek animenin seiyuu ekibi, mangakası, coserları, OST'u, karakter incelemeleri hakkında araştırmamsı yazılarımız da olacak, bunları bölüşerek yazıcaz tabi bi insana o kaa yüklenmek olmaz ama de mi! Gelelim sürprize. Her sezon sonunda çekiliş düzenleyip takipçilerimize bi takım hediyeler dağıtıcaz. Çekilişlerden haberdar olmak için blogger, twitter ve facebook hesaplarımızı takibe almanız sizin hayrınıza olur. Sonra vay ben duymadım vay ben bilmedim demeyin! Facebook vs. ulaşım zamazingolarını yazının sonuna saklıyorum...

 Konuya dönelim çok uzaklaşmadan. Anime incelemelerimiz ve blog turlarımız sadece 3 animeyle sınırlı kalmayacak. 5'imiz toplanıp karar verdiğimiz, daha önceden bitmiş serileri, filmleri vs. inceleyip blog turumuzu yapıcaz. 

 Bu sezonun 3 animesi ve geçmiş serilerden incelemesini yapacağımız serileri belirledik. Sezonluk blog tur takvimini animelerin finalinin olduğu haftalarda bloglarımızdan, facebook ve twitter adresimizden duyuracağız.
 Animeler şu şekilde: Sezon animelerinden Shingeki no Kyojin, Free! ve Blood Lad. + olarak ilk blog tur animemizin dışında blog tur haftamız da belli. 26-30 Temmuz arasında Psycho Pass ile blog turumuzu başlatmış oluyoruz. Önümüzdeki günlerde blog tur takvimini de açıklar resmi olarak yayınlara başlarız. "UZATMAAĞĞ!!"

 Sağdaki Yorozuya Family ve her blog tur için animelerin içinde olduğu bannerlarımız hep el yapımı! Burcu ve Tuğçe hazırladı hep! ahdfalkshndf bundan da bahsettikten sonra bannerlarımızı da bi gösteriyim =')')))')')))'




 Yazının sonuna geldik gibi, blog tur grubumuzun linklerine ve çekiliş konusuna tekrardan değineyim
 Blog tur grubumuz ve blogger adresleri:
Selin - http://bakasugi.blogspot.com/
Tuğçe - http://aslindahicoyledegil.blogspot.com/
Burcu - http://sohbetedecekkimseyok.blogspot.com/
Samed - http://kaizokuouninaruotoko.blogspot.com/

 Çekiliş konusunda bi hatırlatma yapma ihtiyacı duydum. İçeriğini ilerleyen zamanlarda açıklayacağımızı söyleyip merak uyandırmayı planlıyorum (işe yaramadı) Çekilişden haberdar olmak için bloglarımızı, ayrıca facebook ve twitter'dan Yorozuya Family hesaplarımızı takibe alırsanız gelişmeleri kaçırmamış olursunuz.
 "Facebook tamma da Twitter'ı paylaşmıyon olum" diyenler için: https://twitter.com/yorozuyafamily

Bahsedeceklerim sanırım bu kadar. Yorozuya Family çok yakında aranızda. Umarım uzun ömürlü olur ve beğenirsiniz...



2 yorum:

  1. Buradan da tebrik ediyim. Kimin fikriydi bu faydalı ve güzel iş? Merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz efenim :D teklif burcudan geldi fikir de tuğçe-burcu ortak yapımı

      Sil